سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عمار پسر یاسر فرمود ، چون گفتگوى او را با مغیره پسر شعبه شنود . ] عمار او را واگذار ، چه او چیزى از دین بر نگرفته جز آنچه آدمى را به دنیا نزدیک کردن تواند ، و به عمد خود را به شبهه‏ها در افکنده تا آن را عذرخواه خطاهاى خود گرداند . [نهج البلاغه]
لزیرک
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 32294
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 16
........... درباره خودم ...........
لزیرک
زرین کوه
تو عشق منی بیائید از هر بی سروپائی تمنای عشق نکنیم

........... لوگوی خودم ...........
لزیرک
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
حجاب[2] . حضرت عباس (ع) . حیران تواند . خداوند شبهای هورالعظیم . خداوند موسی ، خداوند نوح خداوند شبهای فتح الفتوح . خون فشانم . در سفر بادیه . درتپش تاب وتب . دلمان به حضور تو خوش است . دهکده لزیرک . راه را طولانی نکنید . راوی حق . رگبار . رمضان . رهروان . ز دو دیده . ز غمت . سفینه وار . سهم دلدادگان تو . شب جدایی . شب عملیات والفجر هشت . شتباه‌کردیم‌ . شعر سالهاست . شهادت امیر لشکری . شهدای انگوران . شهدای گیجان . شهید بزرگوار . شیدای تشنه لب . صادق آل محمد . عفاف . عفت . فاطمه . فاطمه! اى راز سر به مُهر . فاطمه! اى کوثر حیات . فرهنگ سخنان حضرت فاطمه . قطره‏ای از دریای فضائل زهرای مرضیه علیها السلام . گل افشان . گلواژه در گلزار شهیدان . لحظه ها . لزیر . لزیرک . ما . ماه خدا . ماه معبود . ماهوصال . مدد کار ما . مسافت را کوتاه و بار را سبک کنید . معنویت و اخلاص . منتظر . می‌شود خواب دشمن آشفته . نوروز . و امام زین العابدین (ع) مبارک باد! . وعده دیدار . ولادت امام حسین (ع) . یعقوب‌ گفت‌ . کامل . کامل نمی‌شود . کی وکجا . ‌بخشنده‌ترین‌ . آفتاب . آمدنش . امیر خلبان . انگوران . انگوران من . اى رهاننده من . ای نفست یار . این شعر .
............. بایگانی.............
ماندنیها

..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
............. اشتراک.............
 

  • شهادت امیر لشکری

  • نویسنده : زرین کوه:: 88/5/22:: 7:59 صبح

    فرمانده نیروی هوایی در مراسم تشییع باسابقه‌ترین آزاده ایرانی:
    شهادت امیر لشکری بار دیگر خاطرات روزهای ایثار و مقاومت را زنده کرد



    تصویر بزرگ
     
    سرویس دفاع مقدس و انقلاب اسلامی: امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم پرشکوه تشییع شهید خلبان لشکری گفت: شهادت امیر لشکری یک بار دیگر خاطرات روزهای ایثار، مقاومت و پایمردی خلبانان و جان بر کفان نیروی هوایی را در اذهان زنده کرد. شهید لشکری یکی از قهرمانانی بود که با تحمل 18 سال اسارت دشمن بعثی، سندی از صبر و استقامت را به نمایش گذاشت.
     
     
    به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تشییع پیکر خلبان شهید حسین لشکری که صبح امروز در ستاد فرماندهی این نیرو و با حضور سران کشوری و لشکری و مردم قهرمان ایران اسلامی انجام شد، با بیان اینکه امروز روز عزت و سربلندی نیروی هوایی ارتش است، گفت: شهادت امیر لشکری یک بار دیگر خاطرات روزهای ایثار، مقاومت و پایمردی خلبانان و جان بر کفان نیروی هوایی را در اذهان زنده کرد ونشان داد که به واقع آزدگان سربازان فداکار اسلام و انقلاب و رمز پیروزی و پایداری ملت ایران اسلامی هستند.

    شاه‌صفی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش افتخار دارد که قهرمانان و آزادگانی را در خود پرورش داده که هر یک سندی از ایثار و مردانگی را به تاریخ پر افتخار ایران اسلامی افزوده‌اند.

    وی افزود: حضور گسترده مردم عزیز در مراسم تشییع این شهید والا مقام نشان داد که آنها قدر شناس تلاش و فداکاری مردانی هستند که برای عزت و سربلندی ایران عزیز همواره در صحنه‌های حفاظت و حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
     
    مراسم تشییع پیکر خلبان شهید حسین لشگری

    فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: شهید لشکری یکی از قهرمانانی بود که با تحمل 18 سال اسارت دشمن بعثی، سندی از صبر و استقامت را به نمایش گذاشت. این شهید بزرگوار از محدود قهرمانانی است که دارای چهار خصلت ایثارگری، جانبازی (بالای 70 درصد)، آزادگی و شهادت است و به فرموده مقام معظم رهبری که در این باره فرمودند لحظه به لحظه این رنج‌ها و این صبرها پیش خداوند متعال ثبت و محفوظ است و پروردگار مهربان این اعمال و حسنات را در روز قیامت که انسان را از همیشه بیشتر نیازمندتر است و به او باز خواهد گرداند، به واقع امروز ما خوشحالیم که این شهید بزرگوار پاداش مجاهدت و جانفشانی‌های خود را از درگاه باری‌تعالی دریافت خواهد کرد.

    شاه‌صفی تصریح کرد: امروز نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهیدان و با هدایت و رهبری مقتدرانه معزز و معظم کل قوا حضرن آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آماده‌تر از همیشه برای پاسداران از آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا ایستاده است.
     
    مراسم تشییع پیکر خلبان شهید حسین لشگری

    وی گفت: جا دارد که اینجانب از حضور گسترده مردم، مسئولین کشوری و لشکری و کلیه قوای مسلح که در مراسم تشییع این امیر سرافراز شرکت کردند تشکر و قدانی نمایم و این اطمینان خاطر را به ملت شریف ایران اسلامی بدهم که جان‌برکفان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که تربیت یافته مکتب عاشورا هستند امروز امانتداری پرچمی هستند که شهید لشکری و دیگر شهدا برافراشته‌اند و آن را تا قله سعادت و سربلندی به دوش خواهند کشید.

    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ